Posted in By si otak bebal 0 kritikan

tenang sungguh hari ini...
boleh jalan jalan blog orang lain..
dah tu kebosanan yang melampau kot kat opis ari ni..
datang keje seawal pagi..
memang pagi giler la..
lepas subuh...
fuhhhh...
balik pulak pukul 9 malam..
*fulamak long kaye la ko pas ni..bole beli kereta api.
die tak tau aku penat giler kat sini..ciss cik bedah..

kalo ikutkan aku tak update pon ape ape kat blog ni..
sebab bz giler,.
tapi setelah di paksa dan dipaksa serta terpaksa.
aku tulis la jugak.
nak sedapkan hati adik aku tu...
kalo takkkkkk...
*along nak kasutttt!!!
*along nak baju sekolahhhh!!!!
*along lapaaaaa!!!
*along please la..tolong la...update ko punye blog tu..
hahahahahaha

semua yang aku update sebelum sebelum ni pun..
aku rase aku takde mention kan name sape sape kan.
dan tak pulak aku bagi klu aku tujukan pada siapa kan.
aku rase baru hari ni aku jalan jalan tengok blog orang lain

aku update segale post dekat blog ni..
bukan ditujukan kepade sesiape pun..
tiada tujuan pun aku update blog ni..
kepada sesiapa yang rase tak puas hati tu..
try call aku..cakap..ape yang kau tak puas hati..
ape yang rase merimaskan kau..
aku takde masalah..
kalau tak nak..takpe..
aku nak mintak maap la kalau ade sesiapa yang terase dengan post post aku sebelum ni.