bertemu lagi kite :)

Posted in By si otak bebal 1 kritikan

diam tak diam..
dah nak masuk bulan pose da..
tibe mase kite perbanyakkan amalan amalan kite..
satu bulan yang amat bagus sekali untuk kite mendekatkan diri kepada Allah.

aku mengharapkan bulan pose tahun ni lagi baik dari bulan bulan pose yang lepas..
moga hati aku tenang nak menjalankan ibadah pose ni..

kalau nak cerite pasal pose ni la kan..
dulu dulu la..ni cite dulu dulu punye..
zaman batu kat lastik tu...
aku suke tolong mak aku hantar makanan kat uma orang..
tapi kalau aku yang hantar..makanan tu sume mesti tinggal separuh je..haha
tapi time mak ak nak beranak dulu..aku duduk ngan macik aku..
macik aku ni power masak..so aku dengan ringan tulang..tolong la macik aku..
tak tau aku ni ade propaganda lain.haha
so smpai sekarang macik aku tak tau pasal aku kebas mee kari die dulu sampai abes..haha..

aku pulak dengo dengo 1st pose nanti mak aku nak datang pulak..
buke same same letewww.haha
mak, tolong jangan mintak bukan bukan macam hari tu ea..susa nak tunaikan tu..haha
abah, u the best bro..wa caya sama lu..ape barangggg..nanti balik kite lumbe moto lagi..haha

sekian..semoga ramadhan kali ini diberkati. :)
assalamualaikum..
layan la dulu lagu kat bawah ni..best!!