fuiyyooooo..!!

Posted in By si otak bebal 0 kritikan

assalamualaikum..
waduh waduh..udah lama deh tak update blog ya..
bz dong..haha

pagi tadi aku baru balek dari oxford..
penat woo..jalan sana sini..
bile lagi la aku nak pegi sana lagi ea..
aku nak tengok sungai die..bunga bunga kat sana..
da la sejuk kan..pehh..mantop..

tapi tu la..sume tu mimpi je..
flight aku ke balik ke Malaysia pun awal sangat..
subuh aku da tersedo..nak wat cam ne..
kacau tol la nak berguling guling kat sane.haha

sebeno nye aku nak jugak pegi oxford..
tengok sepupu aku tu ha..
honeymoon sampai ke oxford..kemaen lagi jao..
ish3..bile la turn aku ea.haha..

dalam mase seminggu due ni..
aku memang la bz bz bz bz bz bz bz bebeno..*konon
dengan assigment la.presentation la..
pastu ade event ape ntah..tu pun da malas giler aku nak pegi.
bio je..

tapi kan..
minggu lepas aku dihujani ribut petir halilintar mesej mesej ke dalam henpon aku..
sume dok tanye aku ni..da pahal?

N: mane ko ilang ha?senyap je?
F: ko idop lagi ke tak ni?
I: wei bisnes jadi tak?ko jangan senyap je weh?
A: lari jao nampak bro?
S: da kat ganu da?awal beno balik?
T: apsal awal sangat kau balek ari tu?kolej pon lom bukak lagi kan?

haaa..tu antara nye la..kalau tak banyak lagi tu..
hahaha..aku malas sebeno nak melayan..
da tu asal aku balek rumah je..mesti takde membe nak lepak..
asal aku da balek ganu..time tu la masing masing sebok balek..
haaa..aku balek je senyap senyap..apedahal kan..ngehngehngeh

btw..masalah masalah sebelum ni belum settle lagi..
aku try pelan pelan nak settle kan..
hari hari aku doa..mintak dipermudahkan urusan aku..
moga semue nye kembali pada asal. :)

haa..ari tu aku ade pegi jumpe doc..
tapi kat klinik laen la kan..

D: haa..awak ade saket ape ni?
J: saya dulu pegi medical checkup..doc kate ade sakit *** n then mungkin ade sakit ***..so saye nak tengok
   cam ne keadaan nye skang..da oke ke lom..ade masalah lagi ke tak..
D: lagi?awak ade rase pape lagi?
J: ade..saya skang ni selalu nak pitam je rase..saket pale menyucuknyucuk..
D: owh..awak ni rehat cukup je..tido kene cukup..tu je..dah..awak bole balik.
J:takde ubat ke doc?
D:takde..

pehhh...die bole kate gitu..
dammnn!!!!..
kalo aku tau camtu baek aku suruh adik aku je check..
lagi senang...puiii!!
memang tak la kan kalau aku nak pegi lagi..
aku engat kan ade la bagi ubat ke ape ke..
sia sia saje..
sekian dulu..wasalam. :)

jap jap..wait seminit..sebelum tu layan lagu ni dulu.