Posted in By si otak bebal 0 kritikan

bayangkan kalau hidup ni hitam putih je..
macam kite ni diberi dua pilihan je kan.
nak hitam ke putih..
macam dipaksa atau terpaksa je.




hidup ni penuh dengan warna warni..
kita sendiri boleh pilih pilihan kita tu.
ade macam macam pilihan.
bagi aku..
warna warni lah penting..
ia nya memberi aku masalah..
memberi aku keseronokan..
memberi aku pengajaran..
memberi aku macam macam lah..
dengan adanya warna warni ni..
kita akan rasa kan hidup kita ni lebih indah.
walaupun kadang kala kita rase..
"oh fakk..nyah kau dari sini..
aku bosan"
tapi, itu la hakikatnye kehidupan.
semua yang kita lalui ni..
ada hikmahnya..


Life is like a rainbow. You need both the sun and the rain to make its colors appear.


Have faith in your dreams and someday your rainbow will come smiling through. No matter how your heart is grieving, if you keep believing, the dream that you wish will come true.

INSYAALLAH :)