teringat la pulak~~

Posted in By si otak bebal 8 kritikan

malm ni teringat plak kisah  lame..
time tu darjah 4.kebudak budakkan sungguh..
time tu memang aku degil kot..
asyik kene je ngan cikgu..
keje sekola tak pernah la yang siap..
malas nak mampus..
kalau bole aku nak buat keje sendiri..
tak payah sekola.

aku ingat lagi time tu aku bosan giler kat dalam kelas.
da tak tau nak buat ape..
aku asyik dok maen pisau lipat yang seposen tu..
wat asah pensel.time tu tak pandai pakai pensel tekan ngan pengorek.
da bosan aku asah pensel..
aku maen pulak pisau tu..nak cucuk sane sini..
libas sane sini..
sekali tu..
shiunggggggggggggggggg....

hamek kau..
kene tangan anak cikgu penolong kanan..
padan muke aku..nak sangat maen pisau..
aku da tak tau nak cakap ape da time tu..
terkesima..hahaha.

aku tengok darah da banyak da kuar kat tangan dak tu..
ngeri wooo....
name budak tu amalina..hua3..
aku da cuak da time tu..ak buang teros pisau tu..
nak hapuskan bukti la konon kan..haha

lepas kes juvana yang telah aku lakukakan tu..
aku ingat bapak dia nak jumpe aku..
nak sebat ke..masok sekolah henry gurney ke..
hahaha...sampai ke situ aku piki.
last last bapak dia maapkan..
and tak lame lepas tu..aku pon secara gentleman *la sangatttttttttttt
pegi la mintak maap kat dye..
ye aa..takot kot tengok obudak pompuan nanges cam tu..dengan darah nye lagi..
da macam kene geget dracula da aku tengok..

FUHHHHH!!
aku dimaapkan..legaa..
da lame pastu..dia pon pindah sekola..
aku ingat majok ngan aku ke ape..
ruparupanya..bapaknya sudah dinaikkan pangkat..


da sekian lame dia menghilang..
jumpe dia jugak in a few years..
bile aku dapat tau dye nak pindah chaah balik..
alhamdulillah..tapi aku tengah mencari lagi ni membe ak time sekola rendah..
URGENT~~ hahaha

budak yang berdarah tu dok baris tengah no 4 dari kiri..
cube cari aku yang comel lagi hensem..hua3